REGULAMIN

REGULAMIN
AC LEGAL KANCELARIA RADCY PRAWNEGO I DORADCY PODATKOWEGO ARTUR CHAMOT
NIP: 5851439081
Siedziba: ul. Boczna 3/5, 81-857 Sopot

  1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez AC Legal Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Podatkowego Artur Chamot, NIP: 5851439081, z siedzibą przy ul. Bocznej 3/5, 81-857 Sopot (dalej „Kancelaria”), w tym za pośrednictwem strony internetowej oraz powiązanych z nią serwisów i platform (zwanych łącznie „Serwisem”).

1.2. Każdy podmiot korzystający z Serwisu (dalej „Użytkownik”) jest zobowiązany do zapoznania się z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz do ich przestrzegania.

1.3. Świadczenie usług drogą elektroniczną odbywa się wyłącznie na podstawie niniejszego Regulaminu, o ile wyraźnie nie postanowiono inaczej.

  1. Definicje

2.1. Regulamin – niniejszy dokument, określający warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Kancelarię.

2.2. Kancelaria / Usługodawca – AC Legal Kancelaria Radcy Prawnego i Doradcy Podatkowego Artur Chamot, NIP: 5851439081, adres: ul. Boczna 3/5, 81-857 Sopot.

2.3. Użytkownik / Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej korzystająca z Serwisu i usług świadczonych przez Kancelarię drogą elektroniczną.

2.4. Usługi Elektroniczne – wszelkie usługi świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu, w szczególności usługi informacyjne, newslettery, webinaria, konsultacje online (o ile są prowadzone w takiej formie), materiały edukacyjne, wzory dokumentów i inne treści publikowane w Serwisie.

2.5. Serwis – strona internetowa Kancelarii, wraz z jej podstronami, a także inne zewnętrzne platformy oraz narzędzia (np. platformy webinarowe, serwisy sprzedażowe), na których Kancelaria udostępnia Usługi Elektroniczne.

  1. Zakres i charakter świadczonych usług

3.1. Kancelaria – za pośrednictwem Serwisu – może udostępniać Użytkownikom różnego rodzaju treści i materiały, w tym:

  • bezpłatne i płatne materiały edukacyjne (artykuły, e-booki, podcasty, webinaria, szkolenia itp.),
  • newsletter informacyjny,
  • wzory dokumentów, kalkulatory, formularze,
  • inne usługi, w tym ewentualne konsultacje i doradztwo o charakterze informacyjnym.

3.2. Kancelaria zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie i formie świadczonych Usług Elektronicznych w dowolnym czasie, bez konieczności uprzedniego powiadamiania Użytkowników, o ile nie narusza to już zawartych umów z Użytkownikami.

3.3. O ile nie zaznaczono inaczej w ofercie lub na stronie konkretnego produktu/usługi, korzystanie z Serwisu oraz określonych treści ma charakter nieodpłatny. W przypadku treści płatnych zasady i warunki płatności zostaną wyraźnie przedstawione w ofercie produktowej.

  1. Warunki korzystania z Serwisu i ograniczenie odpowiedzialności

4.1. Korzystanie z Usług Elektronicznych o charakterze edukacyjnym lub informacyjnym nie stanowi porady prawnej ani podatkowej w rozumieniu przepisów regulujących wykonywanie zawodu radcy prawnego, adwokata, doradcy podatkowego czy innych zawodów prawniczych.

4.2. Wszelkie treści przekazywane w ramach Usług Elektronicznych przez Kancelarię mają charakter ogólnych informacji służących pogłębieniu wiedzy Użytkowników i nie biorą pod uwagę indywidualnej sytuacji prawno-podatkowej Użytkownika. W celu uzyskania wiążącej porady prawnej lub podatkowej konieczne jest zawarcie odrębnej umowy z Kancelarią lub innym profesjonalnym doradcą.

4.3. Kancelaria dokłada wszelkich starań, aby zamieszczane w Serwisie treści były aktualne i rzetelne, jednak nie ponosi odpowiedzialności za skutki zastosowania się przez Użytkowników do informacji zawartych w Serwisie, zwłaszcza jeśli okażą się one niewystarczające dla indywidualnych potrzeb Użytkownika, błędne, bądź jeżeli nie znajdą potwierdzenia w praktyce organów podatkowych czy orzecznictwie sądów.

4.4. Użytkownik korzysta z Serwisu wyłącznie na własną odpowiedzialność. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody (w tym utratę zysków, stratę danych) wynikające z korzystania z Serwisu lub powstałe na skutek przerw w jego funkcjonowaniu, błędów technicznych lub innych nieprzewidzianych okoliczności, o ile nie są one następstwem winy umyślnej Kancelarii.

4.5. Kancelaria zastrzega sobie prawo do tymczasowego zawieszenia świadczenia Usług Elektronicznych w celu dokonania prac konserwacyjnych, modernizacyjnych lub naprawczych.

4.6. Jakiekolwiek umowy o doradztwo prawne lub podatkowe wymagają zawarcia odrębnej pisemnej umowy z Kancelarią; korzystanie z Serwisu i materiałów w nim zawartych nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku zlecenia czy innej formy reprezentacji prawnej.

  1. Płatności i warunki świadczenia usług płatnych

5.1. Ceny usług płatnych (np. szkoleń, kursów, odpłatnych wzorów dokumentów itp.) są cenami brutto i zawierają podatek VAT, o ile wynika to z przepisów prawa.

5.2. Sposoby płatności dostępne w Serwisie (np. przelewy online, płatności kartą, BLIK) będą każdorazowo opisane przy konkretnym produkcie lub usłudze.

5.3. Dostęp do produktów i usług cyfrowych o charakterze płatnym może następować po zaksięgowaniu płatności na koncie Kancelarii, a szczegółowe zasady (m.in. termin i forma dostępu, możliwość zwrotu czy odstąpienia od umowy) zostaną przedstawione w ofercie danego produktu.

5.4. W przypadku produktów cyfrowych Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania dostępu, o ile nie zaznaczono inaczej w ofercie (z zastrzeżeniem ustawowych wyjątków od prawa odstąpienia). Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Użytkownik powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu na wskazany na stronie adres e-mail Kancelarii.

  1. Postępowanie reklamacyjne

6.1. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Kancelarię można składać pisemnie na adres siedziby Kancelarii lub mailowo na adres wskazany w Serwisie (o ile taki adres jest podany do zgłaszania reklamacji).

6.2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię i nazwisko (lub nazwę) Użytkownika,
  • dane kontaktowe (adres e-mail lub korespondencyjny),
  • opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji,
  • oczekiwania co do sposobu załatwienia reklamacji.

6.3. Kancelaria rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformuje Użytkownika o decyzji w sprawie reklamacji w formie, w jakiej reklamacja została złożona (chyba że Użytkownik wskaże inny sposób kontaktu).

6.4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Kancelaria dokona stosownego zwrotu środków lub udzieli dostępu bądź wykona inne czynności, zgodne z wnioskiem reklamacyjnym lub wspólnymi ustaleniami Stron.

  1. Prawa autorskie i własność intelektualna

7.1. Wszystkie materiały, wzory dokumentów, treści edukacyjne, webinaria, nagrania audio i wideo, logotypy oraz inne zasoby udostępniane w Serwisie są objęte ochroną prawa autorskiego oraz innych praw własności intelektualnej, przysługujących Kancelarii lub innym podmiotom współpracującym z Kancelarią.

7.2. Użytkownik ma prawo korzystać z materiałów i treści wyłącznie w zakresie własnego, osobistego użytku, w tym dla potrzeb prowadzonej działalności zawodowej, ale bez prawa do ich dalszego rozpowszechniania, powielania bądź komercyjnego wykorzystywania w inny sposób bez zgody Kancelarii.

7.3. Jakiekolwiek kopiowanie, udostępnianie, publikowanie, modyfikowanie, sprzedawanie czy rozpowszechnianie materiałów oraz treści udostępnionych w Serwisie bez uprzedniej pisemnej zgody Kancelarii jest zabronione.

  1. Ochrona danych osobowych

8.1. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

8.2. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych (cele, podstawa prawna, okres przechowywania, prawa przysługujące osobom, których dane dotyczą) zostały zawarte w Polityce Prywatności dostępnej w Serwisie.

  1. Postanowienia końcowe

9.1. Kancelaria zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą publikacji zmienionego tekstu Regulaminu w Serwisie, o ile nie wskazano innego terminu wejścia w życie.

9.2. Użytkownicy, którzy posiadają zawarte z Kancelarią umowy na świadczenie usług płatnych o dłuższym okresie obowiązywania, zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu, a w przypadku braku akceptacji nowej treści przysługuje im prawo rezygnacji z dalszego korzystania z usług z uwzględnieniem zasad określonych w dotychczasowym Regulaminie.

9.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

9.4. Wszelkie spory wynikłe w związku z korzystaniem z Serwisu rozstrzygane będą przez właściwe sądy powszechne w Polsce.

9.5. Kontakt z Kancelarią możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail lub numeru telefonu wskazanych w Serwisie.

9.6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania w Serwisie.